מאמרים בנושא טלוויזיות

אתם מוזמנים, לקרוא בקטגוריית המאמרים שלנו, שלל מאמרי מידע איכותיים על מוצרי החנות, תוכלו קצת יותר להבין על המוצר, אותו אתם מעוניינים לרכוש, לקבל מידע, על הדברים החשובים באמת.

 אתם מוזמנים, לקרוא בקטגוריית המאמרים שלנו, שלל מאמרי מידע איכותיים על מוצרי החנות,

תוכלו קצת יותר להבין על המוצר, אותו אתם מעוניינים לרכוש, לקבל מידע, על הדברים החשובים באמת.

מאמרים בנושא טלוויזיות סמסונג סוני LG כל הטכנולוגיה QLED, OLED, LED, מיני LED רזולוציה 4K 8K 12K כל החדשנות במקום אחד

  • טלוויזיה - QD OLED 77S95CA הדימיון הופך למציאות (2023) טלוויזיה חדשנית QD-OLED מבית סמסונג עם יותר ממיליארד גוונים של צבע המופעלים על ידי טכנולוגיית ה-QD בשילוב 8.3 מיליון פיקסלים מוארים עצמית (מנורות זהירות המתחלפות במהירות גבוהה) חושפים ניגודיות בלתי מוגבלת.
    קרא עוד...
  • חברת LG עושה את זה שוב עם טלוויזית OLED משודרגת באיכות 4K - 65 אינץ׳ של תענוג.
    קרא עוד...
  • זה די נדיר לראות שילובי טכנולוגיות מהסוג הזה. בטלוויזיית הA95K QD-OLED נעשה שימוש בטכנולוגיית Quantum Dot על גבי פאנל תצוגה מסוג OLED. בין המסכים הראשונים בהיסטוריה שנעשה בהם שימוש בפאנל תצוגה מהסוג הזה.
    קרא עוד...
  • לקוח סמוי, מציג בפני נציגת טרקלין חשמל , מחיר של טלוויזיה, אשר נמכרת באלפי שקלים פחות, ב- די וי די סנטר (ייבוא מקביל). רשת טרקלין חשמל הולידה מספר עצום ובלתי נתפס, של אירועים נפרדים במסגרתם, הוצאת לשון הרע, קשה וחמורה כנגד DVD סנטר (יבואן מקביל), מתוך כוונה לפגוע בשמם ובעסקיהם.
    קרא עוד...
  • טכנולוגיית Quantum Dot 8K או בעברית קוואנטום דוט היא טכנולוגיה ייחודית שפותחה עבור חברת סמסונג ומוטמעת בכל טלוויזיות ה8K החדשות ביותר ומאפשרת תצוגה אולטימטיבית ברזולוציית 8K ו4K, כמו כן הטכנולוגיה באה לתת דגש על הצבע ומציאותיות הצבעים המוצגים על מסכי הטלוויזיה של סמסונג.
    קרא עוד...
  • סמסונג QN85QN900B מציעה תמונה עוצרת נשימה על צג ענק בגודל של 85 אינץ׳ המושך את תשומת הלב באופן מידי בכל חדר או חלל בו תציבו את המסך המדהים הזה.
    קרא עוד...
  • הטלוויזיה מציגה תמונה ברזולוציית 8K בלתי יאמנת של 4320X7680 פיקסלים ועיבוד התמונה נעשה דרך מעבד מיוחד Neo Quantum Processor 8K. טכנולוגיית עמעום המסך שולבה באופן מושלם באמצעות Ultimate 8K Dimming Pro ומסוגלת להביא כל פיקסל לרמת שחור מושלמת מה שאומר שהיא מסוגל בעצם לכווץ את הפיקסל כמעט לגמרי וליצור תמונה שחורה לחלוטין מה שהופך אותה לטלוויזיה מצוינת לצפייה בסרטים או בכל סוג תוכן בעצם בחדרים חשוכים.
    קרא עוד...
  • אם יש לכם את התקציב והמקום טלוויזיית ״הקיר״ בגוגל 146 אינץ׳ של סמסונג נכנסת לתקן ייצוא מלא בספטמבר ותשווק ב-2019 - לפרטים המלאים.
    קרא עוד...
  • חברת Samsung יצרנית הטלוויזיות QLED 8K לא עוד סתם טלוויזיה, סמסונג חושפת את אחד הדגמים במדהימים ביותר שידעה החברה, שילוב של מיטב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שילוב שיוצרת ה-QLED Q900R היא אחד השילובים המדהימים ביותר שיצא לנו לסקור. הטלוויזיה תשווק בגדלים בגדלים 65, 75, 82, 85 אינץ'. ובהחלט מהווה את אחת פריצות הדרך החשובות ביותר שידע שוק הקולנוע הביתי.
    קרא עוד...
  • חברת סוני מנצחת בגדול עם סדרת Z9B שמבוסס על מסכי LED בגודל 85" 98" טלוויזיות ענק ברזולוציה 8K שתיי הדגמים יגיעו עם מערכת הפעלה חדשנית מערכת אנדרואיד הכולל אפליקציות שונות והזרמת מדיה באמצעות טכנולוגיית CHROMRCAST המובנה.
    קרא עוד...

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי